Sep 4, 2011

voicemail.

1313.1.11.11.11.11.11.11.11.11.11.11.

I miss you like HELL!!





8 months past already
and im dying to see you baby
dan itu aku

Aug 18, 2011

take it easy..

whenever it comes the night i felt so damn lonely.aish.something is missing.the piece that i try so hard to ignore it just to protect my own feeling.damn.i admit it.since the 1st day we met, i gave everything to you.and yes it was my fault for not keeping some of it for myself.where did i go wrong?am i not good enough for you?i kept wondering for the answer.the answer that i already knew but at my best try to deny it.i came down to earth to find a soul.a soul that will company me till the end of my journey.since i do not prefer to walk alone.someone who can actually guide n support me.someone who can show me the right things to do n inspire me.someone who always there when im needing of you.

i do believe in fairy tale.all the happy ending stuff always make me feel secure.but it looks like the serious relationship im looking forward after couple of years is not there yet.and it seems never gonna be there.how im suppose to take it easy since you're the only one im looking for.those wet glittery eyes that once look at me n told me how much it've been missing me is the one im waiting for. if it happen to be you're not the one im looking for.i hope we can end it without ruining all the sweet memories. i need them to continue living. n i hope as im walking down the streets i will meet someone exactly like you and this time i definitely will find the heart im looking for.the one that sees only me and patiently wait for me.always there for me.no more games.no more lies and no more hidden story.

So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge?
coz I just wanna be happy..



u can play on me
but u cannot crush my heart
hihihi
dan itu aku.


Jul 24, 2011

distance.



you are miles far away.

please come back.
just once.
dan itu aku.

mid sem break

sabtu-catering (batu kikir)
ahad-catering (putrajaya)
isnin-broga hill + KL
selasa-catering (seremban)
rabu-melaka
khamis-melaka lagi
jumaat-serdang
sabtu-catering

anyway.1 week holidays agak berbaloi tak balik ke rumah.dapat lepak kat sawah lebar.catering.dan berjalan.terima kasih pada part time catering aku dapat beli sliding bag DIESEL.sumpah lawa!

partner in crime:
 
 acab dan ah peng
 master mind dan acab

 ah peng lagi
 acab lagi

 master mind lagi

sekian.

cari duit habiskan duit.
seronok syial!
dan itu aku.

trio

perghh terlelap bai.assignment xsiap2 mam!hahaha!apa ada hal.setakat nak kena create 9 web pages then link2 to each other kacang je kot.lambat lagi kot nak hantar.besok. =,='

so far july's being great to this spoil brat.thank you.after 4 times trial nak tonton transformers 3D.drive satu jam pergi seremban 2 letih!most of the time 'SOLD'.even on Monday.gila!orang seremban sah ponteng kerja!cisshaktuih!at last dapat jugak wehh tonton.serious cakap gila babeng best!weehuuuu!!

last saturday pergi concert kat shah alam dengan eva n izni.hahahaha.mengarut punya plan.sanggup ponteng LDK.pergh!mantopp.then lepak sunway.eva most favourite place.katenye~~haha!tak disangka jumpa cik epal.LOL.cool cool aku tak gelabah.takde snap snap picture.tak tak.orang lain tuu bukan aku.

eva, me n izni wuhuu!
benda yang paling cool july ni, aku dah beli tiket Harry Potter 7 Part 2 semalam yeahhhh!!

p/s: lama gila karang baru nk post -_-!
i love beatiful people.
dan itu aku.

Jun 14, 2011

good spy knew everything

the truth always hurt.no matter how hard i try to deny it.no matter how hard i try to pretend not to know about it.it's life we're talking here about.pretty little liar.  =')

tahniah buat anda
dan itu aku.

Jun 2, 2011

pergh!first semester kelas baru, lecturer baru, budak baru, rumah sewa baru semua lah baru. business faculty pindah balik sini banyak yang hottiess auwww~junior macam biasa, semua bajet study so nerdy bosannnn. 1st week lecturer pun lepak. kelas sana sini kosong makan gaji buta.euwwww~ hahaha. last nite tengok sir im lawan basket. perghh first time tengok dia main live tak tahan hebat. phantom yeahh!!

anyway, semalam ade anonymous text-ed me all the sudden and suruh pergi car park asap macam whattt??haha aku kenal kau kaa? then bila i tanya siapa tak reply pulak. duh. memang tak laa. end up girls from my class yang makan those chocolate yang terselit kat kereta time diorang jog semalam. lol. funnayh! and thank you for the sweet note. hahaha!

 movie hangout jomm!

so much for the first week
macam macam hal
dan itu aku.

May 26, 2011

Wordless Wednesday




p/s: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.


robot kuning.
  =')
dan itu aku.
 

May 25, 2011

... (anu lah!)

after 6 painful month of teaching and tutoring those juniors yang lazy-cow-ass nak datang kelas, at last it does make sense. i get a residence in my college yaww! syukur. but still, duit elaun aku mana weyhh?? desperate kot! one more thing is, result gonna be announced so soon, so good luck people!

anyway, yesterday i was somewhere in changlun, kolej matrikulasi kedah to be exact doing all the driver's staff, driving here and there for the sake of my sister, kejap kaunter registration, kejap hall-dengar-taklimat, kejap booth ini, booth itu, kejap pekan beli toiletries, and the next drive to hostel. typical 1st day in college,buttt along the so-called-registration day, there is something really caught my eye.  O_O

 upin & ipin ballon

 gambar tumblesaran

gambar tumblesaran

gambar cilok dari google




OUCH! i bet it hurts!!  ;p


the weird thing is, this stuff macam tak jadi pulak kat other characters macam Dora The Explorer or Spongebob Squarepants dimana tali balloon diikat pada tangan or kaki. maybe bcoz dora is a girl n spongebob is not even a human being! so biologically both supposedly tak ade lah dotdotdot. make sense aite? but still pity upin & ipin. lol.

lucah syialll.
neway, stop child abuse!
lol.
dan itu aku.

May 22, 2011

my bad

now aku macam dah nak tercirit.like seriously lah.nak tercirit dgn current situation.lebih specific, current financial situation.lol.okay macam ni.last semester, i got scholarship.and fortunately, the money they bank-ed in is act untuk 3 sem. 3 sem ke youuu??banyaknyewww. ciss. fortunate laa sangat!sooo as a normal human being..

shopping

movies.

mcD

lepak sana sini

travel xhengat.

so what's left NORMAL human being??none!hahaha.owh owh not to mentioned PD yg macam must-overnite-place every weekend kann.aishh.ape yg ade kt PD tu pun haram jadah aku tak paham.besides frisbee-ing, err tgk sunrise (never act seen one pun) err foreingner err cucit mata ehhe ehhe ehhe.dang!lol.

im telling you no joke guys.sikalang ini, i am wayyyyy to DESPERATE for moneeeeeey.peeps, pliss give some money.i beg yawwwss(puppy eyes).adeh aku macam sgt xpandai plan kewangan.and and anddd i am so nervous to talk about it.e-e-even to think about it.paiseh paiseh.lagi lagi sem baru dah nak mula and i need the money untuk byr yuran.damn.mana nak korek ni?sape ada kapal korek sila buat tangan mcm saya! okay nevermind. gila lamee!

WTF are you looking?? i'm nose-picking heree!

saya bijak berbelanja!
*mata di dada, tangan ke atas*
dan itu aku.

May 20, 2011

just a kiss.



it just a kiss.i mean like seriously you're the one who asked for it.eventho we both knew yg masing2 are not single kan.u wanna how much i care about u, so u ask me a kiss.then i gave you one.and not to mentioned, u already meet "mine" rite?aku dah bawak kau jumpa "si dia" and u know how much i love that person kan.i thought i clear everything already.aku dah at my best try to fix the thing.i mean kau dah macam bestfriend and satu2 nya person aku boleh bergantung.paham?kau honest and sangat supportive.paham?aku dah macam bagitau kau pasal ni b4 this kan.but as the time go on, how much i plan how much aku cuba to fix our friendship, i noticed one thing.i alredi lost u.

awkward.yeah its true.tapi come on mannnn, aku pun rasa awkward tapi aku dah explain semua.boundaries.paham?im not single.paham?aku setia.paham?despite all the rela-kene-hugs 24/7, i also gave u a kiss.ape lagi?aku care pasal kau.got it?tapi aku tak paham.tak paham dengan kau punya attitude.seriously.you wanna end it this way.suka hati kau.i once fight for you, dear friend and as far as im concerned,you alredi gave up b4 you give a damn fight.

never kiss a friend.
even just for fun.
seriously.
dan itu aku.

May 9, 2011

retweet







seriously, ur mom is not even in twitter or fb, stop posting ur pretentious wishes on the web
(DamienAznin, 2011).



soooo true~
dan itu aku.

goodnite wish

"nyto" means that u r now at your room, ready to sleep, nothing bad happened. it is also a signs that i can now stop thinking yg bukan2, stop worrying, take a deep breath and go to sleep as well. it is not a duty. never was and never will be. ;p


nyto~
dan itu aku.

May 8, 2011

hepi so called "Mother's Day"

no more surprise ma. i had enough alredi. the fact that you're dating someone else behind my back doesn't mean i know zero about it. honestly u deserve to be happy. n i have no desire to stop u but seriously ma, why dont you settle it properly. all these 7 days home sweet home, you've done a great job giving me all those painful heart attack. 1st day, u told me that u alredi married and when was it??who was it?? 2nd day, you'll be going to honeymoon next week with someone i know nothing about. his name?background? 3rd day, whatt the hell you're letting STRANGER in our home and why you need me to call that stranger 'abah'?? what the fuck was that. yes you've done a great job raising me up and siblings but now all your doings are ridiculous and unacceptable. tell us and discuss about it first. give us time to be prepared for it. i care no more ma. just do whatever you wanna do and dont explain anything about it coz I DONT FUCKING CARE. n hell noooo im gonna call him 'abah'. hakktuih!


ma,
selamat hari ibu.
owh yaa selamat pengantin baru jugak.
semoga kekal ke anak cucu.
erkk!
dan itu aku.

May 6, 2011

lets bury it

now that you are gone.i miss u much.i miss ur 'lari2 anak' welcoming me home.bajet comel.i miss to sepak2 whenever you are acting so lovey dovey.sekarang kau takde aku nak sepak sape??pfft!dan kepada pasu yg berkenaan, aku dendam kau sampai mati.


kucing,
selamat tinggal.
dan itu aku.

Apr 25, 2011

apan lee..

satu yang ku pinta. maafkan aku yang hina ini.


dont u worry.
apan lee ade kat sini.
and i'm sorry.

Jan 24, 2011


I google "remora".and all I can get from wiki ans is these:

Remoras attach themselves to the shark and eat the leftover food remains that they can find.

This would fall into the commensalism symbiotic relationship, because the remora is getting its food, and the shark gets no benefit.

There are other studies that suggest that the remoras clean parasites from the shark's teeth and perhaps skin. If this is true then it is a mutualism relationship.

Remoras eat the parasites off the underside of the shark to keep it healthy and alive. Plus the Remoras get a free meal and protection. A mutualistic symbiotic relationship.

the pilot fish clean the shark's teeth and skin, and the shark protects them

The remora fish attach to the shark's belly and eat the malignant parasites off it.

wikipedia answer is fucking liar!
dan itu aku.

 

Get this and more blogger templates free at "Free Blogger Help"