Dec 1, 2009

aku sebuah blog season finale-part 2

adeh.macam sebak pulak aku rasa tiap kali bukak blog ni.haha.adoyaii.dah.aku tak nak macam cakap banyak.aku tutup blog ni.aku mintak mereka2 ini tanya soalan untuk dijawab.satu je mereka2 ni tanya.alasan aku tutup blog??.

dah ni belog aku.so suka hati aku laa nak buat apa.wakaka.okeh2.aku jawab ni.dlm beberapa hari lagi aku akan 20 yo.aku dah matang.so aku tutup belog laa.ececeh.hahaha.bajet sial.bulan ni jugak lah aku akan mula kehidupan baru yg tak berapa nak clear endingnya.ye laaa.budak baru nak up.baru nak start.jauh jugak perjalanan kali ni.thanks kepada kau akak usm yg sanggup bertahan dengan kerenah mengada-ngada aku.adeh. T_T

ada jugak yg tanya."habis kalau ko tutup blog,macam kurang 1 followers blog aku laa".kurang asam keping ye kauuu.dan makhluk bertuah ini telah aku ikat di pohon yg penuh dgn kerengga.rasain lu!kakaka. xP

tak pantett.takkk!aku tutup blog.bukan tutup account google.ciss.so followers blog kau orang takkan berkurang laa.haih..anyway, setiap cerita ada penamatnya.ini penamat bagi cerita aku.titik.

woii babi.ni aku jawab soalan kau.aku bagi can kau tanya.kau macam main2 pulokk.

1.dulu ade laa few places yg aku macam nak pergi.tapi sekarang ni seriously aku dah lupa.adeh.nanti aku macam dah ingat aku roger kau.

2.kau cakap aku macam naga kann.so aku makan semua.SEMUA!hahaha.

"aku tak gosok gigi sebelum tido.aku juga tak basuh kaki.tapi aku tetap mimpi indah. sebab yg indah itu hanyalah mimpi! realiti?? taik tahu"

so dengan quote haramm ini,aku sebuah blog berundur diri..adioss~


pergh.adik aku cakap aku hebat pegang bola ada karen2.haha.

p/s: oit fatimah sory kalau aku ada buat kau sakit hati.yg kau ym aku 2,3 pagi yg aku tak reply sebab aku betul busy.then bila kau ym lagi.aku nak reply kau dah off9.sori dowh.

p/s: dan kepada kau si babi,aku pakai nametag kau lagi.so tak payah risau.ahakz!wakaka.

p/s: oit dak wani,kalau kau still nak tahu jugak nama penuh aku.besok2 ko buzz ym aku tanya okeh.bukan aku lupa ke apa. xP

p/s: 3 hari lagi aku delete belog ni.cepat datang buat last visit weii.ahahaha.

p/s: orang nogori..den datang ni haa.. xP





this is aku sebuah blog season finale..
and this is the new ending to the old stories.







"kisah aku tamat di sini.
sebab aku bukan sebuah blog lagi.

coz i am not nobody,
i am somebody!
pergh.bajet tak hengat.kakaka.
aku blah dulu wei
cik limah anak pak lebai,byebyeeeee~"

..dan itu aku.



31 comments:

Fazly Mshis said...

season finale x best lgsg!! boikot ah series ni kui3

nnt den jumpo ekao kek pilah yo :P

chokio_nia said...

aku rase kte kenal tak lame pon..tapi aku tetap sayu weh..lantak ah ko nak ckp ape..nak kutok ke..tapi siyes da ilang satu tempat yg ble aku bace entri die, wat aku gelak..siyes..aku tanak pujuk rayu ko jgn tutup blog sbb aku tau keputusan ko da muktamad..jadi slamat jln..ingat2 la kami..wtf..ayat cm hape dah ne..dah2..aku nak g basuh mata ne..kaver macho taknak nanges..adiossss..

.millalara. said...

yayang ohhhh~~~

.millalara. said...

lalalala~

si babi said...

ko manusia terbaekkkkkkkkkkkk..memang terbaekkk.....Rest In peace (RIP)...

hahahaha..;(

emmmmmmmmmmm.......

.millalara. said...

inchik hanif alias ohh

.millalara. said...

umur 20 takde kena mengkena dgn tutup belog ohh

.millalara. said...

haiyok3.. sila jangan tutup ohh.. nanti kak milla ni wendu sapa nak jawab ohh?

.millalara. said...

lalalalala~

.millalara. said...

mensemak selagi termampu..

Amal said...

siyes shit sedih.
kasi aku ym ko!
siyes nih.

Unknown said...

takkan x der sambungan lg kot?
baik aku layan true blood season 2!

Anonymous said...

alaaa kurg lg sorg peng-coment blog aku. hahaha.. 20 tahun muda lg la ngok.. aku dah 21 tp aku still rase 12 tahun...

::[putihpurple]:: said...

erk..

hepi besday lah..hehe ;)

Yuki Yusuf said...

hmmm

errr

arque

[z@ck] said...

ko nk g kahwin lari ke..
bubbye..
sob sob sob

Yuki Yusuf said...

tanak komen la
malas betul

sebab kau tak gosok gigi
kau tak basuh kaki
tapi kau still mimpi indah
yuki tiap2 malam gosok gigi pon still tak mimpi indah jugak
kira kau ni AWESOME la
eh bukan, AWESOMER
eh tak, AWESOMEST

**mimpi selalu pergi, tak menghampiri, realiti selalu hilang, tak pernah datang**

-kepala lutut apa gua membebel kat sini. tekanan betul-

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sampai ati laling gua ni~
bila nak belanja ABC ni?
huwaa~

T___T
baik kamu approve aku kat FB~
kalau tak, aku bakar2 kamu~
huwaa~

-Encik Manis- said...

Perlu ker...
ko mentioned nama aku disini??
pe2 pun...
aku akan jwb dlm blog aku...
dlm ms 3ari..
tq...

Matjoe said...

bro, jgn camni, wa baru je discover blog ngko.
semua unik pasal blog nkgo. wording, brain, post, semua unik

sayu=pilu said...

weh asal ko nat undur diri..heheeh aku baru nak tanya ko...kuang kuang kuang...

mesti rindu giler kat ko siyes cakap...

tetiba rasa sedih lak..hukhukhuk
sobsobsob..bak tisu n minyak yuyi 1...huhuhu

Seroja Jingga said...

la ingat baru nak mesra mesra
ape pun.gua hormati keputusan lu.
good luck man

Anonymous said...

apela~~~
aku ingat ko ni terjangkit penyakit parkinson kot~
sebab itu ko jadik gini
pelupa, malas, takde moood
cam org period lak ko ni
hahahahahaaa

acap rahman said...

awakkk...
sampai ati tinggal saye..
emmm..
ekekeke.
neway gdluck utk ko okeh!

Anonymous said...

kembar...

akhirnya kau ngaku juga kau bukan sebuah blog...

masih ingat tak pertemuan pertama kita???

dan aku bertanya kau"kau sebuah blog???"

dan kau cakap "arque yang ni laki, arque yg tu pompuan..."

ingat tak sayang???

dan hari ni aku lega kau kata kau bukan sebuah blog lagik~wakakakakak


xoxoxoxoxoxox

aku doakan kau temui apa yang kau cari

ikhlas

-ur twin-

xoxoxoxoxoxo

Anisa said...

hu..
jgn la say goodbye
aku sedey nih

myQza said...

ekau nak poei mano?

Anonymous said...

huh sentap ak....da xmo kwn ngan ko...hahaha...selmt jln...

kenang daku d cni..hahah cm tahik...

Unknown said...

kau nak ubah diri ke apa ke perlu ke tutup blog?

biar jelah.

weh!
kalau kau dah bertaubat dan nak buat blog balik kunjung blog aku kasi tahu ok.

ingat YobSumo!

Wani Nizam said...

last kopek dowh..

im gonna miss u damn2 much..hilang dah sorang tmpat aku ngadu.. mama tolong wani!!!

TTTTT.TTTTT

nnti aku buzz ar kat ym..aku xsihat sangat..blog aku dah tbengkalai da..xde mud sudah nak update..kau taw?

sayang kau weh..(ikhlas kot) =.="

s.a.y.a.s.i.t.i.") said...

huh?
1st time aku bkak blog ni...trus dh nk ttp? pe kes?

15Malaysia
 

Get this and more blogger templates free at "Free Blogger Help"